Translate

poniedziałek, 23 października 2017

Nalewka z kasztanów na żylaki (do smarowania)



 Potrzebujemy duży słoik, kasztany, wódkę 



Wódki musi być tak dużo żeby całkowicie zakryła kasztany w słoiku.




 Ja stwierdziłam że jak rozgniotę kasztany to szybciej te substancje z kasztanów przejdą do wódki, więc dodatkowo rozbijałam je młotkiem.


Proponuję rozbijane kasztany wkładać w torebkę, ponieważ strasznie się rozbryzgują na boki.



To moje rozgniecione kasztany w torebce.



 Po wsypaniu kasztanów i zalaniu wódką zakręciłam szczelnie i codziennie potrząchałam. 


Nalewką można nacierać żylaki po 2 tygodniach.


 Po tych 2 tygodniach powinno się odcedzić kasztany od nalewki, ale ja nie oddzieliłam, bo te kasztany wciągnęły tyle wódki!!! że mi szkoda je wyrzucić, więc niech się moczą dalej, może jeszcze więcej substancji przejdzie do wódki.


W sumie mogę tylko uzupełniać tą miksturę nową wódką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz