Translate

poniedziałek, 23 października 2017

Nalewka na żylaki na oleju (dużo tańsza niż na wódce)



 Potrzebujemy duży słoik, kasztany,olej (słonecznikowy lub rzepakowy)



Oleju musi być tak dużo żeby całkowicie zakrył kasztany w słoiku.



 Ja stwierdziłam, że jak rozgniotę kasztany to szybciej te substancje z kasztanów przejdą do oleju, więc dodatkowo rozbijałam je młotkiem.


Proponuję rozbijane kasztany wkładać w torebkę, ponieważ strasznie się rozbryzgują na boki.



To moje rozgniecione kasztany w torebce.



 Po wsypaniu kasztanów i zalaniu olejem zakręciłam szczelnie i codziennie potrząsałam. 


 Nalewką można nacierać żylaki po 2 tygodniach.


 Po tych 2 tygodniach powinno się odcedzić kasztany od nalewki, ale ja nie oddzieliłam, może jeszcze więcej substancji przejdzie do wódki.



W sumie mogę tylko uzupełniać tą miksturę nowym olejem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz